JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Monday, May 25, 2015

3 tahun kemudian..




Fatin Nur Khairiyah , 21 tahun


Assalamualaikum , orang kampung semua.. lepas 3 tahun aku tak bukak blog nie, lupa pasword blog n lupa semua pasal blog, tetiba ada member skolah lama msg aku tanya , ' aten, ko knpe da lama tak update blog ? aku sllu bukak blog sebab nak throwback citer-citer zaman dulu-dulu' . then aku rasa macam, wowww , terharu siot. ade orang baca blog aku,, nak tau update dari aku . aku pun terus cari gali balik email n pasword blog nie, nasib baik jumpa . hahh , lega hati . dapatlah aku update menatang ni . hehe

Last aku update dlu , masa aku baru je masuk upm , baru umur 18, baru rasa diri nak matang , sekarang, belajar kat upm pun da habis, umor pun dah 21, n nak kata diri tu da matang tu , rasanya sama jugak , x berapa nak matang lagi kot. haha  aku nak start balik blogging nie, aku nak share story2 aku berada kat tempat orang,, which is masa sepanjang aku study kat Sarawak and aku praktikal kat Sabah , kira nya blog aku lepas nie semua cerita throwback lah . mohon jangan bosan ye ? haha
profile hearts dividers